لپ تاپ بهترین قیمت با گارانتی اصلی 27 دی ( اقساطی و فروش ویژه )
مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 32
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1500
بازدید سال : 9073
بازدید کلی : 22861
لپ تاپ بهترین قیمت با گارانتی اصلی 27 دی ( اقساطی و فروش ویژه )

لپ تاپ بهترین قیمت با گارانتی اصلی 27 دی ( اقساطی و فروش ویژه )

laptopخصوصا کاربرانی که برای اولین بار و در سنین پایین تری اقدام به خرید لپ تاپ می کنند، قطعا این سوال در ذهنشان نقش بسته است و آن را عنوان کرده خرید hp victus اند. برای درک بهتر این موضوع بهتر است با یک مثال به ارائه پاسخ بپردازیم. پردازنده اصلی لپ تاپ نیز در حقیقت همان پردازنده مرکزی است که مانند مغز، وظیفه کنترل عملکرد، پردازش اطلاعات و ارائه آن ها به صورت قابل فهم برای سیستم عامل و سخت افزار کامپیوتر بر عهده آن است. بنابراین یک لپ تاپ از مرکز خود یعنی پردازنده اصلی شکل گرفته و در حقیقت این پردازنده است که به لپ تاپ امکان فعالیت و انجام فرامین را می دهد. کارت گرافیک لپ تاپ چیست قیمت لپ تاپ i5 ؟ این موضوع یکی از سوال های پرتکرار کاربرانی است که آشنایی بالایی با سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ نداشته و در زمان انتخاب دستگاه و با برخورد به عبارت کارت گرافیک برایشان این سوال پیش می آید.

  • توسعه دهنده برنامه برای دستگاههای مختلف
  • حافظه ذخیره سازی پر سرعت SSD
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی
  • چه نوع لپ تاپهایی برای مهندسی مناسب هستند؟
  • نحوه ارسال به چه صورت است ؟
  • آموزش تصویری غیر فعال سازی آپدیت خودکار در ویندوز 10

 

این بخشها رمو هارد لپتاپ میباشند که در اکثریت دستگاهها قابل ارتقا است. سقف ارتقای این قطعات به دستگاهشما بستگی دارد اما معمولاً تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱.۵ ترابایت حافظه، این قطعات قابل ارتقا هستند. همچنین باید بدانید که برخی از اولترابوکها چون حافظه در آنها به مادربورد متصل است، قابل ارتقا نیستند پس حتماً پیش از اقدام به خرید لپ تاپ به این نکات دقت کنید. جدا از مسائل مربوط به ابعاد و نوع پنل، موارد مهم دیگری در مورد نمایشگ وجود دارد که مهم و قابل تامل هستند. رزولوشن یکی از مهمترین نکات در مورد نمایشگر است که باید به آن توجه کنید. همچنین رزولوشن در دستگاههایی که دارایی پنل بزرگتری نیز هستند از اهمیت بالاتری برخوردار است. هرچه رزولوشن نمایشگر شما بالاتر باشد، شاهد تصویر بسیار با کیفیتتری خواهید بود. پوشش مات یا براق از دیگر خصوصیات نمایشگرها است که پوشش مات برای محیطهای باز و پرنور پیشنهاد مناسبتری است.

D Don't Fall for this کامپیوتر Rip-off

این ویدیوپلیر علاوه بر ویندوز برای اندروید و iOS نیز عرضه شده و در دسترس است. علاوه بر پشتیبانی از تقریبا تمام کدکها، این پلیر قادر است زیرنویس فیلمها و سریال را هم در زبانهای مختلف برایتان دانلود کند. برنامه پخش کننده موسیقی برای کامپیوتر موزیکبی بیشتر از همه برای کسانی ساخته شده که بهصورت حرفهای با صدا و ترانههای مختلف سر و کار دارند و میخواهند تا جای ممکن، صدا را هرطور که مایل باشند تنظیم کنند. این برنامه گذشته از این که یک برنامه کارآمد برای پخش موسیقی است، چندین ویژگی مختلف هم برای بهبود کیفیت صدا ارائه میکند. مواردی مثل پشتیبانی از WASAPI و ASIO و همچنین تبدیل صدا به صدای فراگیر و همچنین پشتیبانی از پلاگینهای WinAmp، از امکانات شاخص این نرم افزار پخش آهنگ در ویندوز هستند. در کنار این موارد شما به امکاناتی مثل تبدیل فرمت، استفاده از تمهای مختلف، گوش دادن به پادکستها و غیره نیز دسترسی خواهید داشت. در این مطلب نگاهی به چند برنامه پلیر برای کامپیوتر داشتیم؛ ابزارهایی سریع و کاربردی که لذت دیدن فیلم و سریال را دوچندان میکنند. از نظر شما بهترین ویدیو پلیر ویندوز کدام است؟ آیا مورد دیگری را به این لیست اضافه میکنید؟ تجربیاتتان از کار با پلیر ویندوز مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای گمشده مایاها برای لپ تاپ

laptopاز مشخصات جالب آن میتوانید به مک بوک ایر همراه با تراشه M1 اشاره کنیم که از پردازنده هشت هستهای استفاده کرده و از موتور عصبی ۱۶ هستهای هم بهره میبرد. ۸ گیگابایت رم برای این لپ تاپ مدنظر قرار داده شده است و حتی میتوانید آن را تا ۱۶ گیگابایت هم ارتقا دهید. اپل ادعا میکند که ۱۵ ساعت دوام باتری برای این لپ تاپ فراهم شده است و میتوانید به مدت ۱۸ ساعت هم به پخش فیلم از طریق آن بپردازید. تفاوت اصلی بین مدلهای ارائه شده در واحد پردازش گرافیکی و میزان حافظه ذخیره سازی است. مدل ۹۹۹ دلاری این لپ تاپ، دارای پردازنده گرافیکی ۷ هستهای و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD است. این در حالی است که مدل ۱۲۴۹ دلاری هم دارای پردازنده گرافیکی ۸ هستهای بوده و ۵۱۲ گیگابایت هم حافظه SSD در اختیار شما قرار میدهد. مک بوک ایر برای اتصال به شبکه وای فای داخلی مجهز شده است و از بلوتوث هم برای اتصال بیسیم ماوس و دیگر لوازم جانبی استفاده میکند.

لپ تاپ میانبر - روشن راه

laptopاپل معماری پردازنده خود را به آرم منتقل کرده است و برخی از مدلها هم همچنان به معماری قبلی اینتل متکی هستند. براساس تستهایی که ما داشتهایم، توصیه میکنیم که حتما مک بوک همراه با تراشه M1 خریداری کنید. مک بوک ایر جدید با M1 و مک بوک پرو ۱۳ اینچی با همین تراشه در اختیار شما قرار گرفته و حتی مجهز به پورت تاندربولت ۳ خواهد بود. بیشتربخوانید: بهترین لپ تاپ اپل؛ معرفی مک بوکهای دوست داشتنی برای حرفهای ها! مک بوک ایر را میتوانید به عنوان ارزانترین مک بوک اپل نامگذاری کنیم که کاربران بیشتری میتوانند به سراغش بروند. در حال حاضر، اپل دو مدل از مک بوک ایر را در اختیار شما قرار میدهد. قیمت مک بوک ایر به نسبت مناسبتر است و میتواند برای افرادی که زیاد مسافرت میکنند بسیار مناسب باشد. اگر جزو کاربرانی هستید که نمیخواهید لپ تاپی با اندازه معمولی داشته باشید و نسخه کوچکتری میخواهید، میتوانید خرید لپ تاپ اپل مک بوک ایر را مدنظر قرار دهید.

بایوس لپ تاپ لنوو یکی از مسائلی است که با ورود برخی مدل های جدید از لپ تاپ های لنوو سر زبون ها افتاده و دوستانی که قصد تعویض ویندوز لپ تاپ های لنوو مثل G500 ، G510 و Z510 رو داشتن احتمال خیلی زیاد به این مسئله برخورد کردن… یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر! ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد! ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی! ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم. نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .

  1. امکان پخش پادکستها و دیگر محتوای آنلاین
  2. تفاوت هارد اس اس دی وسترن بلو و گرین
  3. راهنمای خرید رم استوک کامپیوتر | فروش رم استوک
  4. سرعت پردازنده
  5. صفحه نمایش با کیفیت 1080 (کیفیت Full HD)
  6. CDC 3600
  7. Nvidia GeForce 3000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce RTX 3060)
  8. گرایش معماری سیستمهای کامپیوتری = کد رشتهی اول

در این مقاله می خواهیم تاریخچه کامپیوتر را از ابتدا تا به امروز را شرح دهیم. یک دستگاه محاسبه با دست بود که در بین سالهای (1550-1617) توسط John Napier اختراع شد. در این ابزار محاسبه ،از ۹ نوار با استفاده عاج استفاده می کرد که با تعداد مشخص شده اند تا تکثیر و تقسیم شوند و اولین دستگاهی بود که از نقطه قیمت لپ تاپ استوک hp اعشار استفاده کرد. پاسکالین به عنوان ماشین حساب یا ماشین افزودنی شناخته می شود.این اختراع بین سالهای ۱۶۴۲ و ۱۶۴۴ توسط یک ریاضیدان فرانسوی به نام پاسکال (Biaise Pascal) اختراع شد. پاسکال برای کمک به پدرش که یک حسابدار مالیاتی بود این دستگاه را اختراع کرد و فقط می توانست جمع و تفریق را انجام دهد. در اوایل دهه ۱۸۲۰ توسط چارلز بابیج طراحی شد که به عنوان پدر کامپیوتر مدرن شناخته می شود.این یک کامپیوتر مکانیکی بود که می توانست محاسبات ساده ای را انجام دهد.

میانبرهایی به کامپیوتر که فقط عده کمی از آن اطلاع دارند

laptopهفتمین پلیر کامپیوتر برتر فهرست ما، برنامه DivX Player است. این پلیر ویندوز از پخش رایگان HEVC پشتیبانی میکند. کاربر میتواند با استفاده از این برنامه، فایلهای UltraHD 4K را نیز اجرا کند. لازم به ذکر است که این پلیر فیلم های 4K از فرمتهای MP4 ،MKV ،DivX و AVI به خوبی پشتیبانی میکند. DivX به عنوان یک سرویس استریم نیز عمل کرده و به کاربر اجازه میدهد که موزیک، ویدیو یا عکس را از هر دیوایس سازگار با DLNA استریم کند. برنامه DivX Player از ویژگیهای جالبی نظیر Trick Play پشتیبانی کرده و به کاربر امکان پرش به سکانس مورد علاقه خود را میدهد. به لطف بهرهمندی از ویژگی Chapter Points، کاربر به آسانی میتواند صحنههای مختلف یک ویدیو را پخش نماید. برنامه DivX Player از فایلهای صوتی نیز پشتیبانی میکند و میتواند به عنوان یک موزیک پلیر مورد استفاده قرار بگیرد. طرفداران این برنامه، آن را بهترین نرم افزار پخش فیلم برای کامپیوتر میدانند. پلیر کامپیوتر DivX در سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بوده و از ویندوز 11 تا ویندوز ایکس پی را به خوبی پشتیبانی میکند.

laptopاگر کاربری هستید که نسبت به عملکرد لپ تاپ خود بسیار سخت گیر هستید و نیاز به پردازش زیادی هم دارید، یقینا باید به سراغ خرید لپ تاپ اپل مک بوک پرو بروید. با این حال، مک بوک پرو به دلیل تغییراتی که اپل از پردازندههای اینتل به SoC مخصوص خود داشته است، در یک دوره گذار قرار دارد و ممکن است که نسخههای آینده دچار تغییر و تحولات زیادی شوند. تنها دو مدل از شش مدل مختلف مک بوک پرو هم کنون از تراشه M1 اپل استفاده میکنند و عملکردشان هم بسیار بهتر از سایر مدلهای مک بوک پرو است. قیمت لپ تاپ اپل مک بوک پرو نسبت به مک بوک ایر بیشتر است و بنابراین، باید توجه ویژهای هم به بودجه خود داشته باشید. اگر سرعت اولویت شما است و چندان به اتصال و اندازه صفحه نمایش توجهی نمیکنید، مک بوک پرو ۱۳ اینچی با قیمت ۱۲۹۹ یا ۱۴۹۹ دلاری میتواند برای شما مناسب باشد که با تراشه M1 هم ارائه شدهاند.

این اولین سوالی است که بیشتر مشتریان از ما می پرسند. واژه کالای استوک در دیکشنری به معنای کالایی که در انبار مانده و استفاده نشده باشد، آمده است. سابقه لپ تاپ های استوک ( کارکرده ) چیست ؟ 1. در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت تست (چند روزه یا یکی- دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه، به عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود. بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز ، تا چند سال استفاده شده اند. این لپ تاپ ها بسته به میزان سلامتشان، به گریدهای a، b و c رتبه بندی می شوند.



تعداد بازدید از این مطلب: 583
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود